Bläää :(

Nu räcker det! Jag vill inte vara sjuk mer! Okej det är skönt att slippa skolan, men det är lite segt att sitta hemma hela dagarna! Dessutom sabbar det min nyttighet! "Jag är sjuk, då får jag äta godis fast det är mitt i veckan". Jag är expert på att hitta på ursäkter att få äta godis! Men när jag blivit frisk (förhoppningsvis pigg nog att gå till skolan imorgon) så ska jag bli nyttig igen!!

Så blir det ingen träning med tjejerna den här veckan heller eftersom att jag är sjuk:(

Religions prov imorgon, borde verkligen plugga nu, men orkar inte! Blir ett avsnitt av andra avenyn istället.

Ikväll åker älskling till Frankrike:( Jag kommer sakna honom galet mycket! Därför måste nu Lina, bästis för alltid ;), roa mig hela helgen! Det är okej att ta med annat folk så länge ni underhåller mig;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0