Fortfarande sjuk :(

Mamma kom upp och väckte mig innan klockan ringde imorse. Hon sa att de som håller på och grejer med radon-grejen skulle stänga av vattnet. Så jag fick hoppa upp ur sängen för att skynda mig att ta en dusch innan jag skulle till skolan. Då blev det ändrade planer. Hostan är värre idag, har haft ont i halsen och varit tung i huvudet :(

Blev till att vara hemma idag med. Missar ju inte så mkt för jag skulle tydliga bara ha en lektion idag för biologin var inställd. Så skoldagen skulle varat mellan 9.30-10.50. Kanske hade orkat det? Kanske bra att vara hemma och vila upp sig...

Är godissugen!! Borde plugga religion, men jag orkar inte!!

Jag vill bli av med den förbannade förkylningen nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0