Mitt nya hälsosamma jag :)

Nu har jag bestämt mig. Jag SKA bli nyttig! Jag vet att jag sagt det väldigt många gånger förut, men nu har jag verkligen bestämt mig. Bara godis, pizza och dylikt på helgerna. Jag ska börja träna med start imorgon. Då blir det box eller skolans gym med Sanja och Gabbi.

Jag ska göra iordning ett styrketräningspass som jag kan utföra hemma. Blir nog lite promenader ett tag framöver innan jag börjar löpträna. Har ju inte gått så bra tidigare med tanke på min dåliga kondition.

Jag tror att jag kommer att klara det den här gången! Viljan är stark. Har varit sugen på godis idag, men har inte ätit något :) Från och med nu ska frukt vara mitt "godis" under veckorna. Ska väl tillåta mig att äta lite godis på helgerna.

Det onyttigaste för min del den här veckan är en mugg varm oboy för det kliade så obehagligt i halsen pga förkylningen.

Nu ska jag bli hälsosam:) Jag är stolt över mig själv ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Bra, då säger vi MVG i fysik B då! Vad synd att kursen var samma helg, haha. Vad är det för kurs? :) Jag börjar blit lite nervös inför provet nu faktiskt, men det spelar ju inte så stor roll om det går dåligt när jag mest gör det för skojs skull. Lycka till med ditt nya nyttiga liv! ;)

2008-04-02 @ 15:45:50
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: Gabriella Ivarsson

Du och din frukt :P

2008-04-02 @ 16:03:53
URL: http://www.crazydog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0