Modell för en dag ;)

I lördags drog jag, Lina och Emma iväg till The Studio i Göteborg. Kom dit vid två för att bli uppsminkade av make-up artister och fotograferade som modeller :) Blev tyvärr en hel del väntande, men vi hade rätt kul och bilderna blev bra:D Lite för bra. Hade inte planerat att köpa mer än en eller två om jag ens skulle köpa någon. Det blev tio stycken :/ Kostade 1650. Hade svårt att välja vilka jag skulle ha... Men jag kommer inte att lägga upp några här :p

Åkte bil hem med en kompis till Emma. Tog typ en timme så det gick fort ;) När vi kommit till Falköping så blev det en kort sväng till Lina och sedan till Emma innan dom skjutsade hem mig. Kom hem halv elva. Hade varit borta i ungefär tolv timmar då:/


Igår skrev jag klart artikeln och skickade den till Luleå universitet. Jag blev faktiskt rätt nöjd :) Sökte till tre universitet också. 2 mer än planerat, men frågan är om jag kommer att komma in... Det återstår att se.


Idag skulle jag ha vaccinerat mig, men fick ändra min tid pga min förkylning. Men nu får jag åka med älskling nästa vecka istället :D

Ingen skola för min del idag heller. Orkar inte med det med tanke på min förkylning. Sen får jag väl se om det kanske blir feber till kvällen :(

Får väl ta och plugga religion sen också :(

Kommentarer
Postat av: sofie

japp. det är inte långt kvar :)

2008-04-14 @ 19:53:43
URL: http://sbs.blogg.se
Postat av: sofie

samma här :)

2008-04-14 @ 20:12:15
URL: http://sbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0