Alla hjärtans dag

Hej igen!

Glömt att skriva på ett tag. Visste att det skulle bli så, men jag ska försöka att komma ihåg att skriva lite då och då.

I måndags var jag och köpte min balklänning. Det blev en jättefin turkos. Ska försöka ladda upp bilderna här sen. Måste bara sy in klänning lite sen sitter den perfekt.

Tisdags var jag med älskling på jobbet. Ska följa med imorgon eller på lördag också för att ta kort :)

Alla hjärtans dag idag :D Min andra tillsammans med min underbara älskiling :D
Ska i för sig åka och fira Emma om fyller år idag. Men det blir skojsigt det med.




Kanske skulle ta tag i alla skolarbeten jag har att göra.

Orka
religonen (får la göra klart den imorgon)
Ska skriva klart min del till projektarbetet.Sen är vi färdiga :D Blev mkt bra.
Biologi sen också, men det är rätt kul :D

Tråk blogg igen! Vad ska man skriva för att bloggen ska bli intressant?!

Grattis på födelsedagen Emma!

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

hola mf! Att du inte sagt till mig att du skaffat en blog?!?! :P Jag kanske kan hjälpa dig lite med bloggen om du vill, kan ju i alla fall lite om sånt ;)

2008-02-14 @ 13:05:45
Postat av: yosse *lillasyster baha

hahahah xD rebecka gillar bara praktiskt biologi xD hahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahhaahahhahahahhahaha

2008-02-15 @ 00:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0