Äntligen Fredag :D

Hann aldrig med att skriva igår. när jag kom hem från skolan så sprang jag runt och letade efter mitt tyska lexikon som jag inte hittade :S Sen följde jag med älskling hem när han åkte hem från jobbet. Var där en stund och pluggade och sen åkte vi in till Emma och pluggade där med.

Äntligen fredag idag iaf. Skolan va väl sådär idag. Först matte vilket var helt okej, sen tyska så var dötråkigt som vanligt.

På hålet följde jag med Gabb och Paula på deras matte breddnings lektion. Lyssnade dock inte så mkt på vad de sa. Räknade faktiskt lite matte E istället. *känner mig duktig*.

Foto sen då. Gjorde inget vettigt eftersom mina bilder blev skit. Underexponerade så det blir bara till att ta om:( Men vad ska jag fota?!

Ikväll blir det kanske bio med ett gäng kompisar.

image11
Denna ska vi se i så fall.
Vet inte vad den handlar om,
men det blir nog bra.

Jag får väl skriv ett utdrag av en berättelse som jag lovat. Jag tar den jag personligen tycker är bäst. Det är visserligen oredigerat, men det får ni leva med :P

Hon bara stod där med brevet i handen i flera sekunder, men det kändes som en evighet. Hon vågar inte öppna det utan stirrar bara på de stora, svarta bokstäverna som bildar hennes namn. Brevet andas att något hemskt har hänt. Hennes hjärta bultar hårt av rädsla. Hon känner sig yr och hon tänker att "jag måste öppna och läsa det". Efter ytterligare några sekunder tar hon upp det ur kuvertet och viker långsamt upp det vita pappret och börjar läsa.

Det är egentligen längre, men jag stannar där för att det förhoppningsvis ska bli lite spännande och att man blir sugen på att läsa fortsättningen.

Skriver kanske mer sen, men nu måste jag jobba lite med mitt biologi breddnings arbete.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

Synd att bilderna inte blev bra :(

Spännande text, väntar på fortsättningen ;)

2008-02-22 @ 16:27:08
URL: http://gabbgabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0