Äntligen lov

Välkommen till min blogg!

Jag är Rebecka som ni kanske förstått av namnet. Ska försöka lära mig lite hur det funkar här så jag kan göra en rolig blogg.

Sitter hemma nu. Slutade tidigt idag :D Har försökt göra lite religion, men det var tråkigt, så jag la ner det för ett tag sen. Väntar på att Jonatan och Paulish ska skicka sona delar till mig så jag kan mejla det till våran religionslärare.

Och nu äntligen är det lov igen :D En hel vecka ifrån skolan. Ska väl försöka plugga lite ändå. Göra klart projektarbetet och biologin.

Ska iväg och kolla på balklänning också :D Dags att skaffa det snart. Verkar som alla redan gjort det.

Torsdag alla hjärtans dag :D Andra gången tillsammans med älskling :D Det blir myspys.

Haha, tråkig blogg, men kom gärna tillbaka och läs igen. Ska försöka göra den roligare då.

Kram Becka

Kommentarer
Postat av: yosse *lillasyster baha

hahaha XD vilken tur att du säger vad du heter :O hahah har inte bara vetat de e i 15 år snart hahahahaha ;P
btw akta så att du inte spiler protiendryck i skolböckerna bahahahahhahahhahahahahahahahahahaha

2008-02-15 @ 00:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0