Becka duktig


Oja, jag är så duktig har faktiskt skrivit en hel del på mitt biologi arbete :) Har inte så mkt kvar att skriva i resultat delen. Bra det eftersom det ska in nästa fredag. Vill blir klar med det snart eftersom jag har matteprov nästa vecka :(  Om ni är nyfikna på vad mitt arbete handlar om så kommer det en bild här ;)
image12
Kan du gissa vad det handlar om nu?;)
Bilden blev lite suddig eftersom jag är klåfingrig och gav mig på att förstora den;)


Nu börjar den roliga perioden i skolan. Eller inte :(

Nästa vecka har jag matteoprov på torsdag och sedan biologi inlämning på fredag.
V.10 har vi visserligen studiedag på måndagen, men ändå. Onsdagen tyska prov och fredag projektredovisning.

Någon före påsklovet (v.12) så ska vi ha ett oförberett fysikprov  och så ska vi få en religionsuppgift att göra :(

Tack alla lärare!

Bio ikväll då :)

Haha, vadå tråkblogg?!;)

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

Ja ush lärare är taskiga!

2008-02-22 @ 18:04:36
URL: http://gabbgabb.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Japp lärare är tråkiga men ni har i alla fall valt en av dem svåra linjerna jag själv har inget att säga till om när det gäller vad man ska läsa

2008-02-23 @ 13:15:40
URL: http://becccis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0