Bildblogg

Idag har jag tänkt lägga ut massa bilder :D

Synd att jag inte tog några på kalaset går, men det var väldigt mysigt :D Åt massor tårta och godis. Spelade Let´s Dance spelet. Det var väldigt kul att se Smells och älskling dansa wienervals ;) Victor ska lägga ut filmen på you tube sen så det kommer att komma en länk här sen :) http://www.youtube.com/watch?v=eiPp1DByp9Y

Har faktiskt städat lite på mitt rum idag.


Så här såg den ut före


så här såg den ut efter. Lite bättre, men inte helt bra :p



Har dock inte varit lika duktig och bäddat sängen ;)


Här kommer bilderna från när jag provade balklänningar :D


Den turkosa var den jag köpte och den röda var en av de finaste jag provade



Här är de snygga kalsongerna jag köpte till Fredrik i alla hjärtans dag present.
Vet inte om han tyckte dom var så snygga ;)

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

Tjusig du blev i klänningen ;)

2008-02-15 @ 18:27:26
Postat av: Kakan

hihi den blåa klänningen i bakgrunden har ja provat ;)
xoxo

2008-02-15 @ 22:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0