Blogg-pluggning

Det går riktigt bra med pluggningen idag ;) *not*
Jag orkar inte plugga, fast jag vet att jag måste. Hade världens panik förut idag för att jag kände att jag hade så mkt att göra och nu kan jag inte plugga alls. Det här är verkligen inte bra.

Har suttit och läst i Sanja och Gabbis bloggar nu. Tänk om jag kunde vara så ambitiös som dom och skriva fera gånger om dagen. I för sig är det andra gången jag skriver idag, men det är väl första och sista gången jag gör det. Har heller inget intressant att skriva, men kommentera gärna ändå ;)

Nä, biologi arbetet kallar ;) Måste försöka!

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

Haha, ja jag är så ambitiös! *haha* willys imorgon da ;)

2008-02-19 @ 21:15:13
URL: http://gabbgabb.blogg.se/
Postat av: Sanja

hehe ja måste såååå ta tag i biologi breddningsarbetet :( hehe
xoxo

2008-02-20 @ 15:51:10
URL: http://sanja89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0