Försöker att plugga

Lördag idag då :)

Bion igår var bra. Det var typ snöstorm när vi skulle åka till Skövde, men vi kom fram som tur var ;)  Skulle åkt till Smells sen, men eftersom de kom iväg så långt efter oss så åkte vi hem till mig och myste istället.

Idag är det plugga och städa som gäller egentligen, men det går inte så bra med det. Jag har faktiskt bäddat rent i sängen, och plockat in nästan alla kläderna. Jag räknat matte förut, men fastnade på en uppgift så jag la ner det. Försöker kanske mer sen.

Nu sitter jag och skriver lite biologi faktiskt :) *känner mig väldigt duktig*.

Ska leka med älskling sen :D Sen vet jag inte om vi kanske skulle till Smells ikväll. Får väl se vad det blir. Får försöka ta lite bilder som jag kan lägga ut här om det blir något.

Gabbis väsk bilder gav  mig idén om att jag skulle kunna göra något liknande. Fast med skor. Jag gillar skor ;) Har i för sig inte lika många par som Gabbi har väskor. Får se om det blir något sånt i någon framtida blogg.

Någon som är intresserad av det? Blir Gabb arg om jag härmas lite ?;)

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

Jag blir jättearg.... not :P

hur långt har du kommit på matten då?

2008-02-23 @ 14:49:11
URL: http://gabbgabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0