Lååång blogg

Vad ska man skriva för att bloggen ska bli lång. Blir svårt när man lever ett så ointressant liv som mig ;)

Kanske blir bra med en del bilder. Då kanske det räcker med att jag skriver något kort och har en bild till det ;)

Idag har jag varit i skolan. Det var väl inte överdrivet roligt. Hade i för sig ganska när vi satt i CAE hörnan. Satt och prata massa engelska. Eller alla andra gjorde, jag pratade mest svenska.

Har varit med älskling en stund idag :) Det var mysigt :) Han kittlade mig tills jag höll på att tappa andan ;)

image18
En liten bilden på min älskling från när vi var i Kungshamn augusti 2006

Vi tittade på Så ska det låta med mamma och pappa. Fredrik kunde allt och jag kunde inget - som vanligt ;)
image19
SVT 1 idag
20:00 Seriestart: Så ska det låta
Del 1 av 12. Pianister: Stefan Gunnarsson och Putte Nelsson.
I kväll medverkar i Stefans lag: Marie Lindberg och Chris Lindh,
och i Puttes lag: Sonja Aldén och Danny Saucedo.
Orkesterledare: Johan Landqvist.
* Även i SVT1 1/3, SVT24 1/3 och SVT1 5/3. Sänds även i SVT HD


Imorgon ska jag och mamma åka till Kinnarp och titta efter skol till studenten och balen :) Blir mycket trevligt :) Jag gillar ju skor :D

Tror ni att vi har lite att göra i skolan eller?!

Börjar bli svårt att komma på vad man ska skriva nu ;)

Ska iväg och bowla imorgon med ett gäng kompisar :D Lina skickade ett sms för en liten stund sen och frågade om vi skulle bowla ihop. Vi kan ju ha en bana för oss själva så vi kan hålla det på våran nivå ;) Slippa bli utklassad och förnedrade av våra proffs-vänner ;)


Hoppas att bloggen blev tillräckligt lång för dig Gabbgabb och att det var okej att jag fyllde ut den med bilder ;)

Ska försöka skriva mer imorgon och försöka lägga ut bilder på skorna jag förhoppningsvis köper :D

Ha det bäst :)

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

Alltid bra med bilder ;)

2008-03-01 @ 18:11:45
URL: http://gabbgabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0