Nu bloggar jag Gabbi ;p

Nu kommer det bogg inlägget som Gabbi har väntat på ;p

Har väl egentligen inget intressant att skriva nu.

Sitter hemma hos älskling. Han är i stan och tvättar bilen och jag ska försöka plugga lite. Har en del att göra i skolan just nu.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu...

Jag börjar bli väldigt trött på skola nu! Kan vi inte ta studenten någon gång eller?! Ska kanske börja med att bestämma vad som händer efteråt. Fast det blir väl till att jobba för jag vet inte riktigt om jag orkar att plugga direkt. Vet inte riktigt vad jag ska plugga än eller :S

Kommer inte på något mer att skriva, men nu har jag i alla fall skrivit lite som GabbGabb kan läsa. Kanske kommer på något mer att skriva sen.


Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

Wieeeee... hehe

2008-02-19 @ 21:14:09
URL: http://gabbgabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0