Snabbis blogg

Har precis gjort färdigt min del av religions redovisningen.

Var uppe hos Lina förut. Jag, Lina, älskling, Emma och Ricky satt och pluggade ihop.

Nu sitter jag och väntar på att de ska komma med maten. Jag börjar bli ganska hungrig. Blir en god kebabsallad för min del :p

Idag har jag och Gabbgabb varit på Willys och lämnat in våra ansökningar om sommarjobb :) Innan dess var hon och Sandra med och "kollade" när jag framkallade min filmrulle. Dom såg inte så mkt ;)

Kemin idag var fruktansvärt tråkig :( Höll på att dö ;) Kemi är absolut det ämnet jag tycker sämst om i skolan. Foto och matte är mkt roligare :)

Imorgon kommer ett eller kanske två utdrag som du ska få läsa här Gabbi. Orkar inte skriva dem här idag. Två som jag själv tycker är mkt bra. Hoppas att alla som läser dem ska tycka de.

Ha det bäst allihopa!


Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

Ohhh så spännande att få läsa vad du skrivit! :D

Och ps. jag såg väldigt mycket när du framkallade rullen ;) ds.

2008-02-20 @ 19:40:38
URL: http://gabbgabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0