Uppdatering

Tänkte att jag skulle uppdatera lite här. Problemet är att jag inte har något intressant att skriva. Jag gör inte så mycket på dagarna. Tittar mest på film och sitter vid datorn. Fast igår städade jag i princip hela övervåningen här hemma. *stolt*

Skulle egentligen åkt hit idag:


(bild från google)

Med den här tjejen:



och med Emma, men jag har ingen bild på henne på den här datorn. Men v fick ändra våra planer för dagen för jag ska på möte på sommarjobbet.


Gissa vart jag ska jobba i sommar:P (bild från google)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Du kan ju alltid komma över och hjälpa mig på katarinagården ;) Jobbar kväll idag förstår du :P

2008-06-17 @ 10:05:33
URL: http://gabriellaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0