Ellos

Kollade runt lite på ellos. Tänkte se om jag hittade något mer som jag vill beställa eftersom jag ska skicka tillbaka en del av det som kom igår :(

Hittade lite snygga skor:

image50
Tyckte att de var lite söta :) De ser väldigt sköna ut. (149:-)

image51
Puma skor. Inte lika snygga som de andra jag kollat på men. (799:-) Vill ha, men har inte råd :(

image52
Också väldigt snygga, men lite dyra :( (799:-)

image53
Kanske kan passa till min balklänning. (249:-)

Kollade på lite kläder också (vill ha en ny klänning eller kjol):

image55
Lite söt, men inte riktigt en sådan jag vill ha:/ (129:-)

image56image57
Någon av dom här kanske man kan ha till studenten (fast den svarta ska vara i vit i så fall). Snygga och billiga. (Vita 99:- och svarta 299:-)

Blir nog till att beställa igen från ellos.se. Finns mkt snyggt där :)

Nu måste jag verkligen ta tag i kemin!

Kommentarer
Postat av: Yegane

SV: Näe vad gulligt! Samma här, jag brukar också tänka "Det här måste jag säga/sms Arvid" när det händer något!

kram

2008-03-19 @ 12:34:58
URL: http://Yegane.blogg.se
Postat av: Annelie

Ajdå, det lät inge bra. Är det fysik B du läser? Jag skrev vårat prov imorse och nu har jag också lov :D Men provet gick inte speciellt bra. Hoppas verkligen att jag klarade det!

2008-03-19 @ 13:21:15
URL: http://anneliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0