Fysik prov

Började skoldagen med att ha fysik prov. Var bara lite nervös innan för det kändes som att jag kunde det. Provet gick skit dåligt. Vet inte ens om jag blir godkänd. Vad var det som hände egentligen!? Kändes som att det knappt var några sådana uppgifter som var som de vi fått tidigare.

På religonen hade vi besök av två Mormoner från USA. Dom verkade trevliga, men jag har svårt att tro på det som dom tror på. Men dom får väl tro på vad de vill.

Tyskan var rätt tråkig, som vanligt :( Fick tillbaka tyska provet. Jag fick MVG :D Pratade betyg också. Eftersom jag fått VG, VG+ och MVG på allt så har jag goda chanser att få MVG i betyg :D

Kemin var... ja, kan ni gissa vad den var? Den var riktigt tråkig som vanligt...

Har gjort färdigt tyskan nu så jag ska skicka den till Elin. Sen ska jag inte plugga mer den här veckan. Inte förrän i slutet av nästa vecka.

Påsklov snart!:D

Imorgon är det högskoledag på lärcenter så det blir bara en lektion.

Vi var rätt trötta i skolan idag. På håltimmen satt vi och dummade oss i ett grupprum. Jag fick ett väldigt fint smeknamn av mina kära vänner ;) Ska inte nämna här, men Sanja kallas Kakan, Gabbi Apan och Paula kallar vi numera för Profeten. Ja, vi har lite att göra på dagarna. Men kul har vi.

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

Du ska se att det nog gick bättre än vad du tror på fysiken :)

Säkert att du inte ska berätta ditt nya smeknamn? ;)

2008-03-12 @ 17:46:47
URL: http://gabbgabb.blogg.se/
Postat av: Sanja

Hehe ja tycker oxå att ditt smeknamn borde stå, de e ju awesome.
xoxo

2008-03-12 @ 18:18:00
URL: http://sanja89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0