Höstens planer 2

Tog fram alla min kataloger från olika universitet och högskolor igår. Det var väldigt många! Har svårt att bestämma mig om jag ska plugga eller jobba till hösten. Fast jag vill nog helst jobba tror jag.
Bestämde i alla fall igår att jag ska gå igenom alla katalogerna och slänga dom som inte innehåller något intressant. Ska bara orka ta tag i det med.

Har kollat lite i den från Luleå universitet eftersom att det är där Fredrik funderar på att läsa. Blev jätteglad när jag såg att de hade en journalistutbildning där. Tills jag såg att den var i Piteå :( Men det är ju i alla fall närmare Luleå än vad Falköping är... Jag mejlade precis till någon yrkes- och studievägledare där. Får väl se om jag får några bra svar.

Nu ska jag ordna en inloggning på studera.nu ifall jag får för mig att söka något. Det är ju snart dags i så fall.

Ska till tandläkaren sen också :( Tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

lycka till hos tandläkaren! ♥

2008-03-17 @ 11:53:10
URL: http://gabbgabb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0