Höstens planer

Sitter här och filosoferar lite ;) Allting känns mycket bättre nu, det är skönt.

Jag har faktiskt städat idag OCH dammsugit :) *stolt* Har pluggat lite fysik, men borde pluggat mer...Får ta det imorgon.

Kom ganska nyligen hem från älskling. Vi myste lite och tittade på film.


Pirates of the Caribbean - At the world's end

Har inte sett den sen vi såg den på bio. Jag fick den i julklapp. Är lite seg bara ;)


Sitter och funderar lite över vad som händer till hösten... Ja, eller jag vet inte ens vad som händer till sommaren. Det är ju student den 5 juni :) Vad händer sen? :S Har sökt en del sommarjobb, men har ännu inte hunnit få något svar, men jag hoppas på något bra ;)"Gänget" har diskuterat en resa till Gotland eller liknande, men inget bestämt än.

Tror att jag ska försöka fortsätta att jobba till hösten. Har ingen vidare lust att börja plugga än. Vet bara inte vart jag tar vägen. Fredrik mejlade till Luleå universitet idag. Bestämmer han sig för att plugga så hamnar jag nog där med. Om jag får något jobb vill säga. Fast jag känner mig inte stressade inför framtiden längre. Jag vet vad jag vill nu :D

Slut på kvällens tankar :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0