Kort blogg

Var inne och kollade om mitt mejl blivit skickat till Coop. Det hade det inte och jag tänkte "vad f*n är det här nu då?". Så jag tittar på mejladressen och ser att jag skrivit oop.se istället för coop.se. Klart att det inte kommer fram då ;)

Om lite mindre än en timme ska vi skjutsa Josefine och två kompisar till henne till tåget. De ska till Göteborg.
Sen ska jag och mamma åka till Kinnarp för att köpa skor. Hon lovade att betala student-skorna :D

Får väl snart gå upp och göra mig iordning inför "resan". Se om jag hinner städa lite också.

Blir det några skor så ska jag försöka att läga upp lite bilder på dem här.

Ska ta med kameran till bowlingen ikväll så det kanske kommer upp lite bilder därifrån någon gång under helgen.

Måste ut och fotografera min slutuppgift i foto-kursen.

Ses!

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

Blir det några skor? ;)

2008-03-01 @ 10:15:35
URL: http://gabbgabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0