Ojdå ;)

Var ju inte meningen att det skulle gå så länge tills jag skrev igen;) Har inte blivit av att jag skrivit. Har pluggat en del i början av veckan och ja, sen glömde jag av det helt enkelt ;)

I veckan har det inte hänt så mkt. Har blivit skoltrött igen efter en vecka. Illa det här. Men nu är det bara 2 månader, 1 vecka och 1 dag till studenten :)

Igår fick vi göra några idrottsövningar på biologin. Hade visserligen glömt gympakläderna, men var med lite ändå. Känns i benen nu. Vi fick bland annat prova på brutalbänken ;) Bilder finns hos Sanja.
Efter denna lektion bestämde jag, Kakan och Gabb att vi ska börja träna i skolans gym varje onsdag på håltimmen.

image66
Mycket sit-ups ska det bli och massa annan träning.

image67
Så här ska vi se ut sen ;)

Bilder från Google.

Ska eventuellt simma på måndag också. Får väl försöka åka till Valtorp och träna med dom någon gång med.

Kommentarer
Postat av: Kakan

hot hehe
xoxo

2008-03-29 @ 09:58:44
URL: http://sanja89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0