Påsklov :D

Äntligen är det dags :) Jag behöver det. Inte för att det varit farligt mkt i skolan, men ändå. De senaste två veckorna har jag varit konstant trött. Har inte kunnat sova ordentligt och det har känts som att jag var på väg att bli sjuk.

Imorgon blir det shopping med mamma. Enda planerna hittills inför lovet. Ska väl ta det lugnt mest och tyvärr måste jag plugga kemi eftersom vi har prov på onsdagen efter lovet :(

Igår hade vi högskoledag. Först matte och sen åkte vi till Lärcenter. Fick gå runt och prata med folk från olika högskolor och universitet. Sen fick vi sitta och lyssna på dem. Slutade 11.30 :D istället för tre. Åkte hem till älskling.

Sen åkte vi hem till mig. Åt upp kladdkakan som var kvar. Fick fram ett antal postorderkataloger. Ellos, Josefssons och Halens. Ska beställa en massa saker därifrån i helgen. Blir mkt dyrt.

image30
Ska bland annat köpa denna puma väskan (399:-)

image31
En sådan här skinnjacka blir det också fast i svart. (799:- fast har en kupong med 50% rabatt)

Har hittat en massa annat jag ska köpa också.

Nu på lovet kommer det nog att bli lite fler inlägg än vanligt här. Men det är väsl bäst att inte lova något ;)

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

♥ jackan var snygg! ♥

2008-03-14 @ 15:46:35
URL: http://gabbgabb.blogg.se/
Postat av: Sanja

loves the jacket ;)
xoxo

2008-03-14 @ 16:01:03
URL: http://sanja89.blogg.se/
Postat av: Tereze Kirch

Trevlig helg :)

Kram Tereze

2008-03-14 @ 21:49:51
URL: http://terezekirch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0