Projektredovisning

Ja, då var det gjort. Kom till skolan klockan åtta. Satt och gjorde ingenting fram till tjugo i nio. Då lyssnade vi på Paulish redovisning. Det var jag , Sanja, Gabbi och två lärare som var där och lyssnade. Stackars Paula!

Sen lyssnade vi på två killar från NV3a. De var tråkiga :( Sedan var det våran tur. Kom massor folk :) Blev visserligen rätt nervös när jag såg hur många som kom, men det var kul ändå :)
Redovisningen gick bra :D Lite pinsamt bara när jag frågar publiken om de tycker att det är okej att dra en vitlögn ibland och ingen människa säger något :$

Tycker ni att det är okej att dra en vit lögn? Svara med en liten kommentar.

Så nu är vi nästan helt färdiga med projektarbetet. Har bara den indviduella utvärderingen att skriva. Ska försöka göra det så fort jag fått mallen för den.


Äntligen är det helg igen. För första gången sen i måndags känner jag att jag mår riktigt bra :D

Ikväll vet jag inte vad som händer. Ska försöka plugga lite fysik snart. Sen blir det kanske mys med älsklingen :)

Ska väl iväg och festa med Sanja, Gabbi, Paula och eventuellt Kohestan imorgon kväll. Innan dess ska jag försöka köpa present till Gabb.

På söndag ska jag antagligen leka med Lina :)

Tyvärr måste jag hinna med och plugga fysik i helgen :( Har ju fysik-prov på onsdag :(


Snart är det i alla fall påsklov :D Och nu är det "bara" 90 dagar kvar till studenten :D Det lär gå rätt fort :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0