Shopping i Skövde

Hann inte skriva om det igår. Jag, mamma och pappa åkte iväg halv nio. Fick åka tidigare för pappa skulle springa sextimmars. När han startat vid tio vandrade jag och mamma upp till Commerce. Gick runt i många affärer innan jag hittade något. Men lite saker handlade jag igår iaf. Här kommer det bilder på dom:

image36
En bok av Camilla Läckberg för hon skriver så bra :)

Texten på baksidan:
Det är knappt en vecka kvar till jul och Martin Molin från Tanumshede polisstation har mot sin vilja tvingats med på en släktträff av sin flickvän. På ön Valön utanför Fjällbacka har medlemmarna i familjen Lijecrona samlats på uppmaning av patriaken Ruben, som styr sin familj med järnhand.
Förbindelsen med fastlandet bryts av en snöstorm och när Ruben faller ihop mitt under julmiddagen tvingas Martin gripa in. Snabbt konstaterar han att Ruben har mördats och eftersom de är fullständigt isolerade på ön måste någon av familjemedlemmarna vara skyldig... Men vem har motiv? Och vem kan vara så kallblodig?

Visst låter den spännande?

image37
Läppsyl och ansiktskräm är alltid bra att ha!


image38
Det blev en svart tröja och en söt rosa tunika också. Köpt på Gina Trico. Ser ganska tråkigt ut på bilden, men orkade inte ta på mig det och ta kort.



Här är de var för sig. Tråkiga bilder dock.

Blev inte så många grejer, men jag är nöjd ändå :)

Hade lite myskväll med älskling igår. Vi åt tacos och tittade lite på melodifestivalen. Var det rätt låt som vann?

Kommentarer
Postat av: Sanja

yey pink
xoxo

2008-03-16 @ 17:14:10
URL: http://sanja89.blogg.se/
Postat av: Gabriella Ivarsson

ja visst är vi duktiga ;)

Nice saker du köpte! :)

2008-03-16 @ 17:39:12
URL: http://gabbgabb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0