Skolan :(

Har lagt ner pluggandet för ett tag sen nu. Känns som jag kan det, men får väl se hur det går imorgon.
Hade biologi redovisning idag. Gick inte vidare bra, men sen hade jag inte lagt ner särskilt mkt tid på den. Hade ingen motivation till det.
Jag får ta och gnälla lite över vår religonslärare jag med. Hennes lektioner är tråkiga. Hon är för hård med betygen. VG på vårt arbete var ju okej, men jag tror att jag fick G på vår redovisning. Okej, jag var inte så bra,  men jag upplevde att jag var bättre än G!

Jag har börjat ledsna på skolan nu! Men det är faktikst "bara" 54 skoldagar kvar till studenten.

Påsklov nästa vecka :D Äntligen. Efter det så kommer jag att börja kvart över ett på måndagar, sluta kvart över ett på tisdagar och sluta tio i tio nästan varje fredag :D

Såg en tjej med ett par jättesnygga puma-skor igår. Vill ha!!

Kanske ska shoppa med mamma i Skövde på lördag :) Se om jag hittar såna skor då.

Kommentarer
Postat av: Sanja

mm hon e konstig, ja måste oxå shoppa skor men till avslutningen o balen.
xoxo

2008-03-11 @ 19:11:46
URL: http://sanja89.blogg.se/
Postat av: Gabriella Ivarsson

♥ mm Marianne i lite som hon är hon ♥

2008-03-11 @ 19:26:28
URL: http://gabbgabb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0