Sprungit ;)

Skolan idag var tråkig :( Tråkig fysik, tråkig religion, tråkigt tyska prov (fast med söta bilder) och tråkig kemi (som vanligt) :( Tyska-provet gick förhoppningsvis bra.

Sa till Gabbi att jag skulle plugga fysik idag, men det trodde hon inte på. Jag erkänner du hade rätt Gabb ;)

Hade planerat att träna med Valtorp för första gången idag. Så blev det inte. Hade ingen lust. Men jag var faktiskt så duktig att jag var ute och sprang tre kilometer :) *stolt* Inte långt men jag orkade inte mer med min dåliga kondition. Det sista sprang jag enbart på vilja ;)

Måste börja träna ordentligt igen... Frågan är om det någonsin kommer att hända...

Skolan var faktiskt inte tråkig hela dagen. Håltimman var rolig :D Satt och läste ur en britisk ungdomstidning, det var mkt kul. Gabbi filmade, men den bör vi nog inte lägga ut här ;) Hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

Bara så att du vet, jag har alltid rätt ;)

2008-03-05 @ 18:29:00
URL: http://gabbgabb.blogg.se/
Postat av: Sanja

bara så du vet: Gabb har nästan aldrig rätt hehe.
xoxo

2008-03-05 @ 18:31:55
URL: http://sanja89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0