Tandläkaren

Var ju hos tandläkaren igår. Vet inte när jag var där senaste (om man inte räknar tandregleringen förstås). Dom kollade på mina tänder och tog kort ;) Hade ett hål. Ajajaj ;) Blir till att åka dit den 7 april igen 8.40. På min sovmorgon till kvart över ett :( Men mamma lovade att jag skulle få låna bilen :)

Det var väldigt snöigt igår och jag var färdigt 40 minuter ínnan bussen skulle gå. Så jag vandrade ner till järnvägsstationen. Gick in på pressbyrån och köpte en trisslott (ingen vinst:() och en chokladbit. Fy på mig;) Hade ju precis fått veta att jag hade hål i en tand :P


Kommentarer
Postat av: Sanja

fyyy rebecka fyy hehe
xoxo

2008-03-18 @ 10:29:32
URL: http://sanja89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0