Träning och solning

Tänkte att jag skulle vara duktig idag. Gick väl sådär. Har gjort lite religion och städat. Gav mig ut på en löparrunda - konditionen ligger väl på minus ungefär och ingen vilja att kämpa idag. Skulle springa ut till Skövde vägen och vända i dag, det blir ca 3 km. Sprang ut och vände, men när jag hade ungefär en kilometer kvar kommer älskling från jobbet så jag fick åka sista biten med honom.

Drog med lillasyrran till mammas jobb för att sola också. Första gången för mig i solari. Jag tyckte det var lite obehagligt i början, men sen tyckte jag att det var skönt :) Josefine verkade lite avis när hon såg hur brun jag blivit ;) Så brun var inte hon efter första gången och då hade hon solat en kvart längre :p

Har tittat lite på hockey med älskling nu. Leksand - Mora
image70
Jag tror att Leksand leder nu. Det lät iaf så på Fredrik ;)

Ska kanske in till Lina och Victor sen. Det skulle bli lite myskväll där tror jag.
image71
Linisflinis:p. Bästis för alltid!;)

image72
Victr snodde min handväska ;)



Hittade massa roliga bilder när jag letade efter bilder på Lina och Victor.

image74
Fredriks första gips. Innan jag och Hanna ritade blommor och massa andra "tjej-grejer" på det;)

image75
Ego-bild :p Men jag tycker jag blev ganska bra på den.


image76
Bulgarien var mys :) Vill tillbaka!

image77
Lina får vara störst för en gång skull ;) Kusten 2006.

Nu ska jag gå tillbaka och se på hockeyn.

Kommentarer
Postat av: Kakan

tackar tackar
xoxo

2008-03-29 @ 19:21:24
URL: http://sanja89.blogg.se/
Postat av: sofia

hockeykväll? :) hejar ni på leksand eller?

2008-03-29 @ 22:24:16
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0