Plugg idag med

Nu är kemi provet över (gjort i onsdags). Frågorna var egentligen lätta, men jag kunde inte provet särskilt bra ändå. Antagligen för att det är avsnittet var jättetråkigt! Men provet gick i alla fall bättre än jag förväntat mig. Ska kanske inte säga för mycket innan jag fått tillbaka det.

Tisdag var en mkt bra dag! Slapp dag med sovmorgon till halv tio och sen två lektioner. Mellan lektionerna så var vi och pratade med vår projektarbetshandledare. Han hade satt betyget nu och vi fick MVG :D Det känns det otroligt skönt och vi förtjänade det verkligen :)

Efter att vi pratat med honom var det dags att gå till biologi lektionen. Där fick vi tillbaka provet. När jag gjorde det kändes det som att gick rätt bra, men det hade gått ännu bättre än jag trodde :D Jag fick 41/42:D Så med andra ord så var det en mkt bra tisdag.

Igår var jag hemma hos storasyster för att prova balfrisyrer. Så nu är det bestämt hur jag ska ha håret på balen. Vi tog kort på det, men syster har bilderna så jag kan tyvärr inte lägga upp dom här.

Nu är det inte så mycket kvar att förbereda inna studenten. Det är bara 26 dagar kvar tills studenten :D

Synd att man ska behöva ha en massa så här i slutet av året.

Nästa vecka (v.20) har jag fysikprov torsdag och tyskaprov fredag.
Vecka 21 har jag ett stort matteprov och ev. biologi redovisning
Vecka 22 har vi religionsprov. (på onsdagen där sätts betygen:)


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Du lovade blogga idag :D

2008-05-12 @ 15:47:16
URL: http://www.crazydog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0